lauantai 28. heinäkuuta 2012

beauty and a beat

Hellou! Eli siis näinä lähipäivinä oon vaan harmitellut sitä, ku en kerennyt ostaa niitä konserttilippuja Justin Bieberin keikalle, nyt vaan toivon mukaan joku myis mulle sellaset melko samalla hinnalla ku tiketissä & lippupalvelussa myytiin. (ei todennäköistä.) No mut kuitenki eilen oli ihan sika ihana ilma, suunnitelmina olis pitäny lähtee rannalle ottaa vähä värii ihoon & uida. Myös kampaamolla nopeesti kävin latvat leikkauttamassa, koska oli aika huonossa kunnossa. Tuntuu nyt vaa hiukset ihan sika lyhyiltä! Myös mun veljen vaimo tuli sielt leiriltä ja näin pitkästä aikaa mun veljen tytön, voiei se on niin söpö! (: Ollaan vaan chillailtu ja tälleen, ei muuta paitsi noin kolmen viikon jälkee alkaaa koulu, omg. Sitä ennen shoppailee uusii vaatteit kouluun! (; 








                                                                  moikka ! (;

lauantai 21. heinäkuuta 2012

sky whit out stars

Heissaaan! Eli taas kerran loin tälläsen blogin, ittelleni vanhan jätin taakse, sen takia kun ei mielyttänyt oikee kirjotella sinne enään. Oon siis etunimeltään Tamara ja ikää löytyy 13 vuotta. Syntynyt oon 99- ja pituutta on ihan liian vähän. Kaverit on mulle tärkeitä ja perhe myös. No tossa on ihan tarpeeks tietoa, mun mielestä. Jos jotai jäi, niin saa aina kysyä. 

perjantai     

Eilen siis koko päivä meni siihen, että olin lintsillä serkun kanssa. Olihan siellä kivaa, niiku yleensäki. Sitä ennen ku lähettiin jossain kaheltatoista nii käytii mäkkärissä syömässä. Käytii melkein jokainen laite läpi, paitsi vonkaputous ku ei haluttu kastuu, tarpeeks kastuttii jo 4d leffassa & hurjakurussa. 




  
xoxo - tamara