Heissaaan! Eli taas kerran loin tälläsen blogin, ittelleni vanhan jätin taakse, sen takia kun ei mielyttänyt oikee kirjotella sinne enään. Oon siis etunimeltään Tamara ja ikää löytyy 13 vuotta. Syntynyt oon 99- ja pituutta on ihan liian vähän. Kaverit on mulle tärkeitä ja perhe myös. No tossa on ihan tarpeeks tietoa, mun mielestä. Jos jotai jäi, niin saa aina kysyä.
perjantai
Eilen siis koko päivä meni siihen, että olin lintsillä serkun kanssa. Olihan siellä kivaa, niiku yleensäki. Sitä ennen ku lähettiin jossain kaheltatoista nii käytii mäkkärissä syömässä. Käytii melkein jokainen laite läpi, paitsi vonkaputous ku ei haluttu kastuu, tarpeeks kastuttii jo 4d leffassa & hurjakurussa.
xoxo - tamara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti