lauantai 28. heinäkuuta 2012

beauty and a beat

Hellou! Eli siis näinä lähipäivinä oon vaan harmitellut sitä, ku en kerennyt ostaa niitä konserttilippuja Justin Bieberin keikalle, nyt vaan toivon mukaan joku myis mulle sellaset melko samalla hinnalla ku tiketissä & lippupalvelussa myytiin. (ei todennäköistä.) No mut kuitenki eilen oli ihan sika ihana ilma, suunnitelmina olis pitäny lähtee rannalle ottaa vähä värii ihoon & uida. Myös kampaamolla nopeesti kävin latvat leikkauttamassa, koska oli aika huonossa kunnossa. Tuntuu nyt vaa hiukset ihan sika lyhyiltä! Myös mun veljen vaimo tuli sielt leiriltä ja näin pitkästä aikaa mun veljen tytön, voiei se on niin söpö! (: Ollaan vaan chillailtu ja tälleen, ei muuta paitsi noin kolmen viikon jälkee alkaaa koulu, omg. Sitä ennen shoppailee uusii vaatteit kouluun! (; 








                                                                  moikka ! (;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti